6 Mayıs 2012 Pazar

İpek şal Armine

İpek şal Renki ürünler

 SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYIN

 

ipek şal

gecelik
yarım kapalı mayo
tam kapalı mayo
pantolon etek

gereçler :ışıltılı iplik,ufak oya halkaları,bir numaralı tığ

İmal edilişi :

Üstte görünen balıksırtı bölümü yapıyorsunuz.Talep ettiğiniz genişliğe bakarak belirleyebilirsiniz.

Daha sonra tepesinden az birşey bağa göre bırakıp 10 zincir çekip çemberimize sabitliyoruz.Ve yaprakları beş e bütünledikten sonra yeniden on zincir çekip bağlıyoruz.böyle böyle devam ediyor.Yukarıda bakınca daha güzel anlıyacaksınız.

alıntıdır....

Papatya şal imal edilişi ve tarifi

KULLANILAN İP: NAKO BEBE

TIĞ:1 numara

önce merkez sarıkarı yapılıyor.Ben daha evvel harekete geçip ortalarını yapmışım .

Merkez sarılarının imal edilişi :

7-8 dizi çekip çemberimizi uyguluyoruz.ve içine onaltı adet trabzan dolduruyoruz.bir eşarp 98 papatyadan meydana geliyor.Böylece doksansekiz tane buna benzer sarı orta sağlamalısınız.İmageslere kliklediğinizde resimler genişliyor.Rahatlıkla örneğe devam edebilirsiniz.

sarıları yapımını tamamladıktan daha sonra her trabzana 20 zincir çekerek beyaz zincirlerimizi oluşturmalıyız.

odak yeşiller için:5 zincir çekip orta yapılır.10 zincir ile 4 tane yuva oluşturulur.

eklemeler images dosyalarında görülüyor.

çok olağan ve eğlenceli 1 örnek.

alıntıdır....

İfa edilişini söylemeye çaba harcayayım ipliğim nako angora 3 no tığ

1.sıra : başlangıcında 1 dizi çekip içini dört kere doldurup badem yapıyorum sonradan altı zincir çektim gene dört dolgu yapıp badem yaptım... onaltı badem oluşacak şekilde en son bademi yaptıktan

2.sıra: sonradan ipliği uzatarak(örümcek imal edilmesindeki gibi)bir uzun ilmik çektim onuda kitledim

çektiğim altı zincirin içerisinden sanki ilmik çeker gibi altı uzun ilmik çıkardım boşta bıraktım yani zincirlerden 6 ilmek çekip bıraktım

üç.sıra: genişletilen ilmikler bademler orta kısımda kalacak şekilde(bademin sol tarafındaki genişletilen ilmeklerden 3 sağ kısımdaki genişletilen ilmeklerden 3) üç bi taraftan üç bi kısımdan sık broş gibi kapıyorum(( genişletilen ilmikler üçgen gibi oluyor badem alt arada kalıyor) araya altı dizi çekiyorum

dört.sıra: tekrar zincirlerin arasından altı uzun ilmik çekiyorsunuz 6 ilmeği çektiğinizde alt tarafta bir daha gene batıp ilmeği kısa çekip oraya sabitliyor zincir çekiyorsunuz zincirin içerisine badem gerçekleştirip zincirin başka ucuna sabitliyorsunuz sonra yine 6 uzun ilmik çekiyorsunuz bu sırada böyle

beş.sıra: genişletilen ilmekleri bademler ortada duracak şekilde üç bi taraftan üç bitaraftan sık iğne gibi kapıyorum araya 6 dizi çekiyorum

sonrasında dört ve beş sıra daima tekrarlanıyor

Çiçekli şal Modeli

Malzemeler:

370 gr krem ip

sıfır no tığ

Örülüşü:

Motifin açıklaması

1. sıra:on zincir çekilip odak için yuvarlak gerçekleştirilir.

2. sıra: Yuvarlağın içine 10 adet mil başılı dolgu gerçekleştirilir.

üç. sıra: olguların üst tarafına ve arasına 33 adet dolgu yapılır.

dört. sıra:4 dolgu gerçekleştirilir ve araya zincir çekilerek kıyıdaki dolguya batılır ve 8 adet yaprak gerçekleştirilir.

beş. sıra:Yaprakların yüzüne dört dolgu 5 zincir yapılır ve alttaki zincirin orta kısmına batılır Gene 5 zincir çekilip 4 dolgu gerçekleştirilir ve bu andada sekiz yaprak ortaya çıkar.

altı. sıra:beş er adet dizi çekilerek yaprakların üzerine ve zincirlerin arasına batılarak sıra sıra bitirilir.

yedi. sıra alttaki zincirin yüzüne üç dolgu üç zincir 3 dolgu yapılır iki dizi (zincir) çekilir alt taraftaki zincirin orta tarafına batırılıp dolgu yapılır. Yine 2 dizi (zincir) çekilip 3 dolgu üç dizi (zincir) 3 dolgu yapılır. Bu düzen buna benzer devam eder ve motif sona erer.

Bağlantı motifleri:

10 zincir çekilip yüzüne 8 adet dolgu yapılır ve 1 direkten diğerine sahiden motifler birbirlerine düğümlenir (bağlanır).

Ön ve arka için yekunen otuz motif yapılır. Yaka uzun dolgularla toplanır. Etek kısımlarına püskül yapılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder