6 Mayıs 2012 Pazar

İpek şal Online mağaza

İpek şal Nasıl yapılır

 SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYIN

 

ipek şal

gecelik
yarım kapalı mayo
tam kapalı mayo
pantolon etek

gereçler :ışıltılı iplik,küçük oya halkaları,1 numaralı tığ

İmal edilişi :

Üst tarafta görünen balıksırtı kısmı yapıyorsunuz.Arzu Ettiğiniz genişliğe bakarak belirleyebilirsiniz.

Sonra uçtan azıcık bağ için ayırıp 10 zincir çekip halkamıza sabitliyoruz.Ve yaprakları beş e eksiksiz olarak tamamladıktan daha sonra yeniden on zincir çekip bağlıyoruz.böyle böyle sürdürüyor.Yukarıda bakınca daha güzel anlayacaksınız.

alıntıdır....

Papatya şal yapımı ve tarifi

YARARLANILAN İP: NAKO BEBE

TIĞ:1 numara

evvel odak sarıkarı yapılıyor.Ben daha fazla evvel harekete geçip ortalarını yapmışım .

Odak sarılarının yapılışı :

7-8 zincir çekip halkamızı uyguluyoruz.ve içine onaltı adet trabzan dolduruyoruz.bir eşarp doksansekiz papatyadan oluşuyor.Böylece doksansekiz tane böyle sarı odak hazır etmelisiniz.İmageslere kliklediğinizde imagesler büyüyor.Gönül rahatlığıyla örneğe sürdürebilirsiniz.

sarıları imal ettikten sonra her trabzana yirmi zincir çekerek beyaz zincirlerimizi oluşturmalıyız.

orta yeşiller için:5 zincir çekip orta yapılır.10 zincir ile 4 tane yuva oluşturulur.

eklemeler resimlerde görülüyor.

fazl kolay ve eğlenceli bir örnek.

alıntıdır....

Yapılışını bildirmeye çalışayım ipim nako angora 3 no tığ

1.sıra : mukaddimede 1 zincir çekip içini 4 sefer doldurup badem yapıyorum sonra 6 zincir çektim gene 4 dolgu ifa edip badem yaptım... onaltı badem oluşacak şekilde en son bademi imal ettikten

iki.sıra: daha sonra ipliği uzatarak(örümcek yapımındaki gibi)bir uzun ilmik çektim onuda kitledim

çektiğim altı dizinin arasından sanki ilmek çeker gibi altı uzun ilmek çıkardım boşta bıraktım yani zincirlerden 6 ilmik çekip bıraktım

3.sıra: uzatılan ilmikler bademler orta tarafta kalacak biçimde(bademin sol kısmındaki genişletilen ilmeklerden 3 sağ tarafa olan kısmındaki uzatılan ilmiklerden üç) üç bi kısımdan 3 bi kısımdan sık iğne gibi kapatıyorum(( genişletilen ilmekler üçgen gibi oluyor badem alt arada kalıyor) araya altı dizi çekiyorum

4.sıra: yeniden zincirlerin içerisinden 6 uzun ilmek çekiyorsunuz 6 ilmeği çektiğinizde alt tarafta tekrardan gene batıp ilmeği kısa çekip oraya sabitliyor zincir çekiyorsunuz zincirin içine badem gerçekleştirip zincirin öbür ucuna sabitliyorsunuz sonra yine 6 uzun ilmik çekiyorsunuz bu sırada böyle

beş.sıra: genişletilen ilmekleri bademler ortada kalacak şekilde üç bi kısımdan üç bitaraftan sık iğne gibi kapıyorum araya altı dizi çekiyorum

sonrasında 4 ve 5 sıra daimi tekrarlanıyor

Çiçekli Şal Modeli

Malzemeler:

üçyüzyetmiş gram krem iplik

0 numara tığ

Örülüşü:

Motifin açıklaması

1. sıra:10 zincir çekilip orta için çember yapılır.

2. sıra: Yuvarlağın içine 10 tane mil başılı dolgu yapılır.

üç. sıra: olguların üstüne ve arasına otuzüç tane dolgu gerçekleştirilir.

4. sıra:dört dolgu gerçekleştirilir ve araya zincir çekilerek kıyıdaki dolguya batılır ve 8 tane yaprak gerçekleştirilir.

5. sıra:Yaprakların üzerine dört dolgu beş zincir yapılır ve alttaki zincirin orta tarafına batılır Yine beş zincir çekilip 4 dolgu gerçekleştirilir ve bu sıradada sekiz yaprak ortaya çıkar.

6. sıra:5 er tane zincir çekilerek yaprakların üstüne ve zincirlerin arasına batılarak sıra sıra bitirilir.

7. sıra alttaki zincirin üst tarafına 3 dolgu üç zincir üç dolgu gerçekleştirilir 2 zincir çekilir alt taraftaki zincirin ortasına batırılıp dolgu yapılır. Yine iki dizi (zincir) çekilip 3 dolgu 3 zincir üç dolgu yapılır. Bu sıra bunun gibi sürer ve motif sona erer.

Bağlantı motifleri:

on dizi (zincir) çekilip yüzüne 8 tane dolgu yapılır ve 1 direkten öbürüne hakikaten motifler birbirine düğümlenir (bağlanır).

Ön ve arka için hepi hepi 30 motif yapılır. Yaka uzun dolgularla toplanır. Etek uçlarına püskül gerçekleştirilir (yapılır).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder