6 Mayıs 2012 Pazar

İpek şal Online mağaza

İpek şal Fiyatları

 SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYIN

 

ipek şal

gecelik
yarım kapalı mayo
tam kapalı mayo
pantolon etek

gereçler :parıltılı ip,küçük oya çemberleri,1 nolu tığ

İmal edilişi :

Üstte görünen balıksırtı kısmı imal ediyorsanız.Talep ettiğiniz genişliğe bakarak belirleyebilirsiniz.

Daha sonra uçtan az birşey bağa göre ayırıp on zincir çekip çemberimize sabitliyoruz.Daha Sonra yaprakları beş e eksiksiz olarak tamamladıktan daha sonra gene 10 dizi çekip düğümlüyoruz.böyle böyle sürdürüyor.Üstte bakınca daha güzel farkedeceksiniz.

alıntıdır....

Papatya şal imal edilişi ve tasviri

MENFAATLENİLEN İP: NAKO BEBE

TIĞ:bir numara

evvel odak sarıkarı yapılıyor.Ben daha fazla evvel harekete geçip ortalarını yapmışım .

Odak sarılarının imal edilişi :

yedi sekiz zincir çekip çemberimizi yapıyoruz.ve içerisine onaltı adet trabzan dolduruyoruz.1 eşarp 98 papatyadan oluşuyor.Demek ki 98 adet buna benzer sarı merkez hazır etmelisiniz.Resimlere tıkladığınızda resimler genişliyor.Rahatlıkla örneğe sürdürebilirsiniz.

sarıları imal ettikten sonra her trabzana yirmi zincir çekerek beyaz zincirlerimizi oluşturmalıyız.

odak yeşiller için:5 zincir çekip merkez yapılır.ten zincir ile dört tane yuva oluşturulur.

eklemeler images dosyalarında görülüyor.

çok kolay ve hazlı 1 numune.

alıntıdır....

Yapılışını anlatmaya çaba harcayayım ipliğim nako angora üç no tığ

1.sıra : girişte bir zincir çekip içerisini dört defa doldurup badem yapıyorum sonradan 6 dizi çektim yeniden dört dolgu gerçekleştirip badem oluşturdum... 16 badem olacak tarzda en son bademi imal ettikten

2.sıra: sonradan ipliği uzatarak(örümcek imal edilmesindeki gibi)1 uzun ilmik çektim onu kitledim

çektiğim 6 dizinin içinden sözde ilmek çekiyormuş gibi 6 uzun ilmik çıkardım boşa ayırdım yani zincirlerden altı ilmek çekip bıraktım

üç.sıra: genişletilen ilmekleri bademler orta tarafta kalacak biçimde(bademin sol kısmındaki genişletilen ilmeklerden üç sağ tarafındaki genişletilen ilmeklerden 3) 3 bi taraftan üç bi kısımdan sık iğne gibi kapatıyorum(( genişletilen ilmekler 3gen gibi oluyor badem alt mesafede kalıyor) araya 6 zincir çekiyorum

4.sıra: yeniden zincirlerin arasından altı uzun ilmik çekiyorsunuz altı ilmeği çektiğinizde alt kısımda yeniden gene batıp ilmeği kısa çekip oraya sabitliyor zincir çekiyorsunuz zincirin içine badem yapıp zincirin başka ucuna sabitliyorsunuz sonra gene altı uzun ilmik çekiyorsunuz bu sırada böyle

beş.sıra: uzatılan ilmikleri bademler ortada duracak biçimde üç bi kısımdan üç bikısımdan sık broş gibi kapatıyorum araya 6 zincir çekiyorum

sonrasında 4 ve beş sıra daimi yenileniyor

Çiçekli eşarp Modeli

Malzemeler:

370 gram krem ip

sıfır no tığ

Örülüşü:

Motifin izahı

bir. sıra:10 zincir çekilip odak için yuvarlak yapılır.

iki. sıra: Çemberin içerisine on adet mil başılı dolgu yapılır.

üç. sıra: olguların üst tarafına ve arasına otuzüç tane dolgu gerçekleştirilir.

dört. sıra:4 dolgu yapılır ve araya zincir çekilerek kıyıdaki dolguya batılır ve sekiz adet yaprak yapılır.

5. sıra:Yaprakların üstüne 4 dolgu 5 zincir gerçekleştirilir ve alt taraftaki zincirin ortasına batılır Yine 5 zincir çekilip dört dolgu gerçekleştirilir ve bu sıradada 8 yaprak oluşur.

6. sıra:beş er adet zincir çekilerek yaprakların yüzüne ve zincirlerin arasına batılarak sıra sıra bitirilir.

yedi. sıra alttaki zincirin üstüne üç dolgu üç zincir üç dolgu gerçekleştirilir 2 zincir çekilir alt taraftaki zincirin ortasına sokulup (batırılıp) dolgu gerçekleştirilir (yapılır). Tekrar 2 zincir çekilip 3 dolgu üç zincir üç dolgu yapılır. Bu sıra böyle sürer ve motif sona erer.

Bağlantı motifleri:

10 zincir çekilip üstüne sekiz adet dolgu yapılır ve 1 direkten ötekine hakikaten motifler birbirine bağlanır.

Ön ve art için yekunen 30 motif gerçekleştirilir (yapılır). Yaka uzun dolgularla toplanır. Etek uçlarına püskül yapılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder