6 Mayıs 2012 Pazar

İpek şal Shop

İpek şal Armanda

 SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYIN

 

ipek şal

gecelik
yarım kapalı mayo
tam kapalı mayo
pantolon etek

gereçler :parıltılı iplik,küçük dantel halkaları,1 nolu tığ

Yapımı :

Üstte gözüken balıksırtı kesimi yapıyorsunuz.İstediğiniz genişliğe göre düzenleyebilirsiniz.

Daha sonra tepesinden az birşey bağ için ayırıp 10 zincir çekip halkamıza sabitliyoruz.Ve yaprakları 5 e eksiksiz olarak tamamladıktan sonra tekrar on dizi çekip bağlıyoruz.böyle böyle devam ediyor.Yukarıda bakınca daha güzel farkedeceksiniz.

alıntıdır....

Papatya şal imal edilişi ve tasviri

YARARLANILAN İP: NAKO BEBE

TIĞ:1 numara

evvel orta sarıkarı imal ediliyor.Ben daha çok evvel başlayıp ortalarını yapmışım .

Merkez sarılarının imal edilişi :

7-8 zincir çekip çemberimizi uyguluyoruz.ve içerisine 16 tane trabzan dolduruyoruz.bir eşarp 98 papatyadan oluşuyor.Demek ki 98 tane buna benzer sarı odak sağlamalısınız.Resimlere kliklediğinizde fotoğraflar genişliyor.Gönül rahatlığıyla numuneye sürdürebilirsiniz.

sarıları imal ettikten sonra her trabzana 20 zincir çekerek beyaz zincirlerimizi oluşturmalıyız.

merkez yeşiller için:beş zincir çekip odak yapılır.10 zincir ile 4 tane yuva oluşturulur.

eklemeler resimlerde görülüyor.

fazl kolay ve zevkli bir örnek.

alıntıdır....

İfa edilişini anlatmaya çalışayım ipim nako angora üç no tığ

bir.sıra : başlangıcında bir dizi çekip içini dört sefer doldurup badem yapıyorum daha sonra altı zincir çektim yeniden 4 dolgu gerçekleştirip badem yaptım... onaltı badem oluşacak biçimde en son bademi yapımını tamamladıktan

2.sıra: sonra ipi uzatarak(örümcek yapımındaki gibi)1 uzun ilmik çektim onuda kitledim

çektiğim altı zincirin arasından sanki ilmik çekiyormuş gibi altı uzun ilmik çıkardım boşta bıraktım yani zincirlerden 6 ilmik çekip bıraktım

3.sıra: genişletilen ilmekleri bademler orta kısımda duracak biçimde(bademin sol tarafındaki uzatılan ilmiklerden 3 sağ tarafa olan tarafındaki uzatılan ilmiklerden üç) üç bi taraftan üç bi taraftan sık broş gibi kapatıyorum(( genişletilen ilmekler üçgen gibi oluyor badem alt arada kalıyor) araya altı zincir çekiyorum

4.sıra: tekrar zincirlerin içinden 6 uzun ilmek çekiyorsunuz altı ilmeği çektiğinizde alt kısımda tekrardan gene batıp ilmeği kısa çekip oraya sabitliyor zincir çekiyorsunuz zincirin içine badem gerçekleştirip zincirin öteki ucuna sabitliyorsunuz sonra gene 6 uzun ilmek çekiyorsunuz bu sırada böyle

5.sıra: uzatılan ilmekleri bademler ortada kalacak şekilde 3 bi kısımdan 3 bitaraftan sık iğne gibi kapatıyorum araya altı dizi çekiyorum

sonrasında dört ve beş sıra devamlı yenileniyor

Çiçekli eşarp Modeli

Malzemeler:

üçyüzyetmiş gram krem ip

sıfır no tığ

Dokunuşu:

Motifin açıklaması

1. sıra:10 zincir çekilip odak için yuvarlak yapılır.

iki. sıra: Yuvarlağın içine on tane mil başılı dolgu yapılır.

üç. sıra: olguların üstüne ve arasına 33 tane dolgu gerçekleştirilir.

4. sıra:dört dolgu yapılır ve araya zincir çekilerek kenardaki dolguya batılır ve sekiz adet yaprak yapılır.

5. sıra:Yaprakların üstüne 4 dolgu 5 zincir gerçekleştirilir ve alt taraftaki zincirin orta tarafına batılır Gene beş zincir çekilip 4 dolgu yapılır ve bu andada 8 yaprak ortaya çıkar.

altı. sıra:beş er adet zincir çekilerek yaprakların üzerine ve zincirlerin arasına batılarak sıra sıra tamamlanır.

yedi. sıra alttaki zincirin üstüne 3 dolgu üç zincir 3 dolgu yapılır iki dizi (zincir) çekilir alttaki dizinin (zincirin) orta kısmına sokulup (batırılıp) dolgu gerçekleştirilir (yapılır). Gene iki zincir çekilip üç dolgu 3 zincir 3 dolgu gerçekleştirilir (yapılır). Bu düzen buna benzer devam eder ve motif sona erer.

Bağlantı motifleri:

10 dizi (zincir) çekilip üzerine 8 tane dolgu yapılır ve bir direkten öbürüne hakikaten motifler birbirlerine bağlanır.

Ön ve arka için yekunen 30 motif yapılır. Boyun uzun dolgularla toplanır. Etek uçlarına püskül yapılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder